Trenger du hjelp?
Her finner du veiledninger, ressurser og direkte kontakt med support.
FAQs
Hvordan får jeg tilgang til Xsecure-appen?
For å få tilgang i appen må du først registrere bruker i Xview.
Når du er logget inn i Xview klikker du deg inn på "Min brukerkonto" og "App tilgang".
Hvordan legger jeg til alarmsenderen i Xview?
- Logg inn i Xview
- Velg kunde; Legg til terminal; Integrer terminal med IMEI-nummeret
- Legg til innganger; Aktiver inngang; Konfigurer inngang (brann-, heis- eller sikkerhetsalarm). Dette kan også gjøres senere via innstillinger.
Varsling: Her bestemmer du hvor du vil sende alle eventuelle alarmer fra den inngangen. Du kan velge å sende alarmen til alarmmottak eller personlige varslingsmottakere. Andre alternativer er om det er en teknisk driftsalarm eller sette inngangen i servicemodus. - Legg til alarmmottak; Legg til personlige varslingsmottakere; Fullfør registrering
Hvordan bytter jeg eier på en lokasjon?
Forløpig må dette skje via support. Ta kontakt, så hjelper vi deg.
Hvordan får/gir jeg tilgang til en lokasjon i Xview?
Typisk for installatører, må kunden legge til installatøren på lokasjonen hvor arbeidet skal utføres.
Tilgangen kan fjernes igjen når arbeidet er utført.
Dersom kunden ikke finner installatør, må firmaet først registreres i Xview.
Hvordan setter jeg en inngang i servicemodus?
- Velg inngangen som skal være i servicemodus.
- ✅ "Service" (Sett inngang i servicemodus uten alarmer).
- Velg ønsket tidspunkt.
- Inngang er i servicemodus når det vises bekreftelse.
- Servicemodus avsluttes automatisk på gitt tidspunkt.
Hvorfor mottar jeg alarm om høy temperatur?
Temperaturen måles innvendig i alarmsentralen/der Xsecure-senderen er montert. For høy temperatur kan gjøre skade på elektronikken. Ved alarm må man rykke ut til lokasjon og sørge for at temperaturen senkes.