Trenger du hjelp?

Her finner du veiledninger, ressurser og direkte kontakt med support.

FAQs

For å få tilgang i appen må du først registrere bruker i Xview

Når du er logget inn i Xview klikker du deg inn på "Min brukerkonto" og "App tilgang".

  1. Logg inn i Xview
  2. Velg kunde; Legg til terminal; Integrer terminal med IMEI-nummeret
  3. Legg til innganger; Aktiver inngang; Konfigurer inngang (brann-, heis- eller sikkerhetsalarm). Dette kan også gjøres senere via innstillinger.
    Varsling: Her bestemmer du hvor du vil sende alle eventuelle alarmer fra den inngangen. Du kan velge å sende alarmen til alarmmottak eller personlige varslingsmottakere. Andre alternativer er om det er en teknisk driftsalarm eller sette inngangen i servicemodus. 
  4. Legg til alarmmottak; Legg til personlige varslingsmottakere; Fullfør registrering

Forløpig må dette skje via support. Ta kontakt, så hjelper vi deg. 

Typisk for installatører, må kunden legge til installatøren på lokasjonen hvor arbeidet skal utføres. 

Tilgangen kan fjernes igjen når arbeidet er utført.

Dersom kunden ikke finner installatør, må firmaet først registreres i Xview.

  1. Velg inngangen som skal være i servicemodus. 
  2. ✅ "Service" (Sett inngang i servicemodus uten alarmer).  
  3. Velg ønsket tidspunkt. 
  4. Inngang er i servicemodus når det vises bekreftelse. 
  5. Servicemodus avsluttes automatisk på gitt tidspunkt. 

Temperaturen måles innvendig i alarmsentralen/der Xsecure-senderen er montert. For høy temperatur kan gjøre skade på elektronikken. Ved alarm må man rykke ut til lokasjon og sørge for at temperaturen senkes.

Vi er alltid klare til å hjelpe deg.
Vårt mål er å sikre at dine alarmer alltid når frem.

Vil du heller sende oss et kontaktskjema?

Vil du heller sende oss et kontaktskjema?